onsdag 7. september 2011

Kveldsinnlegg

Med nybrygget kaffe, en god følelse og pleddet rundt meg, slenger jeg meg ned i sofakroken. Et lite kveldsinnlegg får jeg vel til, får øya går i kryss.

Theas legebesøk gikk veldig bra, tiltross for litt ventetid. Hun ble en smule rastløs etterhvert, men tror nok ikke de andre pasientene som ventet hadde noe imot litt underholdning fra ei skikkelig tøvsjur;) Legen kunne fortelle at det nok mest sansynelig hadde vært noen små - fliser rett under overflaten på hælen. Han kunne ikke se noen nå, da de nok mest sansynlig hadde kapslet seg. Derfor noen røde små prikker under huden. Ikke noe å gjøre med, enten absorberte kroppen opp dette, ellers så kapslet de seg. Ingen fare, alt vel.

Da vi kom hjem, heiv jeg og snuppa oss rundt og tørka litt støv og gjorde det fint og koselig til helga, hun er den beste hjelperen<3





Nå skal det bli godt å legge seg i nyvaska sengetøy, og få seg en god natts søvn.



God natt :)

3 kommentarer:

  1. Så bra å lese at det ikke var noe alvorlig, og heller ikke noe varig :))

    Heldige vi er som har sånne søte små som hjelper oss med husstellet! Jenta mi har fått helt dilla på å hjelpe til, tørker støv, koster gulv, vasker bord. Mater til og med kattene (og seg selv). Vi har smått begynt å tenke på julegaver og skal ikke se bort ifra at hun får et moppesett til jul :)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett