tirsdag 6. september 2011

Ikke innedag av den grunn..

Idag har vært en skikkelig regnværsdag, grått og mørkt, og mengder med regn. Ei ivrig lita frøken sto å trippet ved altandøra da hun så det øset ned, og ville så gjerne ut. Blir ikke innedag av litt regn nei, så her var det bare å hyre seg godt og forberede seg på en skur eller to. Note to self ; KJØP REGNTØY til meg selv!

Litt kakebaking fikk vi også til, Gulrotkake denne gangen. Kan ikke si det nok, men jeg elsker å bake kaker med kjøkkenmaskinen:) Har ikke prøvd meg på brød enda, må spise opp det vi har først. Ny ladning til helga kanskje? :)




Bildet viser: At vi har rydda litt, sett på sauene på marka - med kikkert, Thea koser seg med et kakestykke, og dagens snuppe-middag;) Det er det beste hun kan få, spiser som en helt!


1 kommentar:

  1. Tulla skal være hjemme fra barnehagen imorgen så tenkte vi skulle bake litt vi også. Nå hadde jeg tenkt å bake rundstykker, men lett å la seg fristes til søtbakst når jeg går inn her og leser det du baker om dagen :) Gulrot kake er jo best! Lurer på om den kan lages uten melk? *undersøke*

    Er ikke umulig at jentungen vår ikke er allergisk hun heller, men bare overfølsom slik jentungen din er. Er det ved kontakt på huden eller uansett?

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett